Greg Zeschuk, a Bioware fejese szerint csak irányításbeli különbségekben mutatkozik meg az eltérés a Dragon Age 2 különböző platformverziói között. A tavaly novemberben megjelent Originst anno számtalan támadás érte a konzoltulajok körében, amiért az RPG igazi erősségei csak PC-n mutatkoztak meg. Okosabb volt az ellenfelek intelligenciája és az izometrikus nézet is csak a windowsos verzió sajátja. A Dragon Age 2-ben viszont nem lesznek ilyen különbségek, csupán az eltérő platformok irányításbeli különbségeiből fakadó élmény lesz más és más.
 

 

"Szeretném bizonyos értelemben megvédeni a Dragon Age 1-t, tisztában voltunk a konzolok korlátaival, de úgy gondolom, hogy a második részben megvan arra a lehetőség, hogy tökéletesítsük a játékmenetet a végleges platformon, és ez valóban megtalálható legyen a konzolverziókban."

 

"Még egyszer: nem lesz különbség a PC-s verzió és a konzolverziók között. Csupán az irányításban lesznek természetes eltérések."

 

"Az hiszem, hogy azokat az embereket fogja leginkább lenyűgözni a játék, akik minden platformon kipróbálhatják." - zárta rövidre Zeschuk.

 

A Dragon Age 2 fix főhőssel, 2011. márciusában érkezik PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.

A bejegyzés trackback címe:

https://consoleedge.blog.hu/api/trackback/id/tr92153655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása