Singularity teszt by KAtarSIS

2010.10.29. 17:09

Singularity teszt

 

by KAtarSIS

 

Végre kezeim közé kaptam a már általam régen áhított játékot a Singularityt-t. Az előzetes Trailerek alapján nagy reményeket fűztem a játékhoz,ezek egy része valóban úgy lett ahogy vártam, de sajnos csak egy része. Először is ami szemet szúrt az z volt,hogy a borítón ugye így láthatjuk a „Singularity” írást:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ennek ellenére a játék indításánál már ez fogad bennünket:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azért szerintem az az „R” betű mindenkinek feltűnik, mindenesetre erre azért odafigyelhettek volna a kedves fejlesztők. A játék alaptörténete szerint az Amerikaiak figyelmesek lesznek egy ismeretlen eredetű energia forrásra amely a KATORGA-12 nevű kicsiny orosz szigetről érkezik, gyorsan oda is küldenek minket,hogy derítsük ki mi is ez a dolog, illetve hogy használhatják-e az Egyesült Államok ellen. A küldetésre helikopterrel indulunk amit az energia azonnal beszippant, és darabokra roncsol, így nekünk hamar katapultálni kellett. Kutatásaink során kiderül,hogy a sziget régen egy kutatóbázis volt. Itt kísérleteztek a hidegháború alatt a Ruszki barátaink. Végül egy fúziós robbanás végett a sziget személyzete megsemmisült. A sziget titkait utunk során hanganyagok és különböző iratok tárják fel. Utunk során feltárul előttünk,hogy a kísérletek nagy része egy Element 99 nevű elemre összpontosultak amely a periódusos rendszerben a 99-es rendszámot viseli. Házi feladat: Mindenki vegye elő a Periódusos Rendszerét és keresse meg,hogy melyik ez az elem.

Ami ennek az E-99-es szer különlegessége,hogy képes bármilyen élő szövettel kapcsolatba lépni, és mutálódni, valamint képes a szervetlen anyagokat kiválasztani az idősíkból.

Röviden ennyi, nem akarom lelőni a poént. Akinek tetszik próbálja ki. A grafikával nagyon szép munkát végeztek a készítők minden a helyén van, kicsit a folyadékok emulálását talán túlzásba vitték, ugyanis a víz olyan szépen meg lett csinálva, hogy ez a többi környezeti elem hatását lerontja,de nincs különösebb probléma vele. Szép textúrák,alaposan meganimált ellenségek,stb...

A hangokra semmi panasz nincs minden a legnagyobb rendben van. A játék akkor és ott ijeszt meg minket ahol csak tud.

A játékélmény kielemzésébe belevonnám az irányítást,hiszen a Konzolos tábor számára ez igen csak összefüggő. A játékélmény nagyon magába ragadó, és beszippantja azt a játékost aki kiválóan tudja kezelni a controlleren a joystick-et. A kiválóan megtervezett célzó rendszer egy alapdolog lenne manapság már minden játékban,de itt nehézkesen, mondhatni „kockásítottan” oldották meg a srácok így a játékélmény a kiszolgáltatottság érzetét kelti. Az egy nagyon idegesítő dolog amikor jön feléd egy ellenség és a célzórendszer miatt nem bíród rendesen a fejébe küldeni az olmot, és ehelyett a feje mellett lövögeted el a nehezen megszerzett töltényeket. Persze talán csak rossz passzban voltam amikor játszottam és azért tűnt ennyire szétesettnek,de nem egyszer okozta a halálomat ez a dolog. Szóval a játékélmény nagyon a helyé van de az irányítás kicsit lerontja a dolgokat.

 

ÉRÉTKELÉS:

 

GRAFIKA: 4/5

 

HANGOK&ZENÉK: 5/5

 

JÁTSZHATÓSÁG: 3/5

 

JÁTÉKÉLMÉNY: 4/5

 

 

/ConsoleEdge Corp. © 2010 /

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://consoleedge.blog.hu/api/trackback/id/tr142408257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása