Call of Duty : World at War teszt

(by HardCoRe)

 

A Call of Duty (COD) sorozat egyik gyöngyszemével ismerkedhettünk meg a Treyarch jóvoltából 2008. November.14-én . A World at War nagy meglepetésünkre visszaugrott a WWII eseményire . Azt kell mondanom , hogy a Treyarch kitett magáért ugyanis igazán jó lett a játék . A játékban a megszokott módon a történet két szálon fut az amerikaiak csendes-óceáni ütközeteiben és a szovjetek európai hadjárataiban vehetünk részt . A hadszíntereket 2-3 pályánként változtatjuk . Itt nem csak a töltőképernyőt hanem a látványos videó betéteket is élvezhetjük a felvonások között . Szerintem bátran kijelenthetem , hogy ezek a videókba a fejlesztők archív felvételeket is kevertek . A videók hatására a játék teljesen betudja  szippantani a WWII borzalmaiba . Pályából 15 található a játékban amelyeket 15-30 perc alatt lehet végigvinni . Ebből könnyen kiszámolhatjuk , hogy a játék 4-5 óra akciót nyújt nekünk . A program legújabb újítása a brutalitás lett . Emiatt 18-as korhatár mellet élvezhetjük a második világháború borzalmait . Az erőszakkal már az első küldetésben részünk lesz bajtársunk szemét kiégetik egy  egy szivarra majd ezek után elvágják a torkát  . Ez azonban csak egy kis ízelítő a borzalmakból de végig elkísér az erőszak . De nem csupán a vér látványa borzaszt el minket ugyanis a játék egyik fegyvere a lángszóró . Egy külön pályát szenteltek ennek a fegyvernek . A pályán egy lövészárokban előrehaladva kell pörkölnünk a japánokat . A pályák viszonylag lineárisak  nem nagyon térhetünk le külön utakra . Azonban sok lehetőségünk van arra , hogy az ellenséget oldalba kapjuk ( ezt érdemes is kihasználni ) . A pályák egyhangúságát igyekeztek megtörni különböző küldetésekkel . Ezekből sajnos nincs túl sok de azokból a legemlékezetesebb amikor a Csendes-óceán felett portyázó PBY Catalina repülőgép lövészeként irthatjuk a japánokat . Bár a negyedik COD-ban nem találkozhattunk vezethető járművekkel az 5. részre ez is jellemző . Ugyanis az orosz kampányban egy T-34-es tank irányítója lehetünk . A grafikus motor nagyon hasonló a negyedik részéhez bár frissítettek rajta így szebb is lett (de nem túl sokkal ) . A járműveken és a közeli arcokon ugyanis észre lehet venni néhány kis hibácskát . Egy játékban nagyon fontosak a hangok is . Sajnos itt nem sikeredtek túl jól . A fegyverhangok nem túl élethűek és a zenében keveredik a modern elektronikus hangzás és a klasszikus zene . A mesterséges intelligenciát átemelték a negyedik részből tehát a játék nagyon jól teljesít ezen a téren is . 


Grafika : 4/5

Hangok , zenék : 3/5

Játékélmény : 4/5

Szavatosság : 5/5

A bejegyzés trackback címe:

https://consoleedge.blog.hu/api/trackback/id/tr862602903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása