G.I. Joe the Rise of the Cobra PSP teszt by omy

G.I. Joe: The Rise Of Cobra PSP cheat codes

 

A játékot a Console Corner biztosította.

A filmekből készült játékok sajnos gyakran nem az élvonalat gyarapítják,
gondolom erre egy példát mindenki fel tud hozni. Sajnos
ezek közé tartozik a G.I. Joe the Rise of the Cobra is. ami a nagyfilm
megjelenésének mellékleteként került a piacra.
Ha már rossz játék kezdjük a pozitívumokkal, elsőnek megemlíteném a
történetet, ami szerencsére nem a filmet követi, hanem a globális harcot a
Kobra ellen. Így szerencsére számos küldetést kaphatunk, az más kérdés,
hogy ennek örülnünk kell-e. A sok küldetéshez számos szereplő tartozik
amiket a játék során oldhatunk ki. Továbbá nekem nagyon tetszett a
befejezése is, ahol már a Kobra tagjaival mehetünk főhőseink ellen. A
küldetések során vannak izgalmasabb részek, egyedi pályák, de sokszor csak
az ismétlődő sablont fogjuk észrevenni, ami lerontja azt a néhány jó rész,
amit beletettek.
A pályák elején két hőst választhatunk, az első végigtolás után akár
Kobrásokat is, és ezzel a kettővel tudjuk megcsinálni a pályát. Kasztok is
vannak, és bizonyos feladatokat csak bizonyos kasztba tartozók tudnak
elvégezni, így a pályák elején okosan válasszunk. Itt van az a dolog amit a
legkevésbé értettem, ha már úgy is két karakter van, miért nem raktak bele
egy co-opot, biztos vagyok benne, hogy nem rontotta volna a játékot, sőt...
Még pozitívumként fel lehet hozni, hogy a játék nem húz fel, nehéz
meghalni, a társad A.I.-je nem olyan hülye, mint sok mai játékban, bugok
sem gyakran fordulnak elő és akár több napig is le tud kötni a sok pályának
köszönhetően.
És most jöjjön a játék legrosszabb része, a grafika, amit, szerintem a
készítők úgy ahogy van leszartak, és ez sajnos nem csak a PSP-s változatra
vonatkozik. TPS nézetű, de embereinket nagyon messziről láthatjuk csak és
az egész pálya meglehetősen fakó. Még az átvezető filmeknél sem mutat jobb
grafikát.

alt

 

 

 

 

 

 

 

Még egy negatívum, az irányítás. ez nem annyira a karakterek irányítására
vonatkozik, azokkal nincs szinte semmi baj, hanem a minden járműre, és itt
is főleg a kameranézet zavar be, hiszen mi a gépet úgy irányítjuk, mintha
az háttal lenne nekünk, a valóság az, hogy ez sosem történik meg, mindig
valami idióta pózt vesz föl, így van úgy, hogy az ember inkább megy gyalog,
mint azzal az irányíthatatlan járművel.
A játék hangjai sem lettek jó. a karakterek nem beszélnek, csak ki van
írva, hogy mit kéne mondaniuk, és ez megint csak arra utal, hogy ezt a
játékot nem fejezték be rendesen ( más konzolos verziókban úgy láttam, hogy
képesek voltak beszélni). A fegyverhangok sem lettek tökéletesek, de ezek
még mindig jobbak, mintha nem lennének.
Ez a játék azért nem lett sikerstory, mert sok dolgot egyszerűen leszartak,
például kaptunk egy színvonalon aluli grafikát, nem kaptunk
szereplőhangokat és a pályák sokszor monoton folyosók tömkelegévé válnak,
az akármilyen multit teljesen kihagyták, pedig nagyszerűen beleillett volna
a játékba. Ez azért fájó, mert van egy csomó jó ötlet benne, jó
pályarészek,
hosszú story és kérhetsz légi támogatást bombázás vagy jármű formájában (
az más kérdés, hogy ezt az irányítás miatt a hátad közepére kívánod )
illetve van, hogy műholdról kell lövöldözni, ami hatalmas ötlet.
Ha grafika nálad nem az elsődleges szempont, akkor ajánlom neked, valószínűleg élvezni fogod,
hiszen annyira nem lett rossz , és a negatív tulajdonságai lejjebb tornázták az árát.

Grafika:4
Hang/Zene:5
Hangulat:7
Szavatosság:7
Játszhatóság:7
Összesen:55%

www.consolecorner.hu

A teszt a Maximum Games tulajdona.

A bejegyzés trackback címe:

https://consoleedge.blog.hu/api/trackback/id/tr922378331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása