Sony: néha be kell vállalnunk rizikós üzleteket
2010.06.01. 19:38
"A Sonynak van egy kis történelme ezzel kapcsolatban. Az ICO egy remek példája annak, amikor a kritikusok odáig vannak egy játékért, de ennek ellenére az első héten csak háromszámjegyű eladásokat tudtunk produkálni, és összesen kb. 50 ezer darab ment el belőle." -folytatta Mark Howsen.
"Egyszerűen hihetetlen volt. Az újságírók csak bután néztek maguk elé, nem értették. Felhívtak, hogy mi a helyzet, s teljesen le voltak lombozva. Annyi pozitív kritika érkezett a játékra, s mégsem fogta meg a tömeget. Mint platformtulajdonos, nekünk be kell fektetnünk hasonló új címekbe. Habár az ICO nem érte meg anyagilag, de még most, évekkel később is a világ egyik legjobb játékaként tartják számon, s a PS2 legnagyobb sztárjai között van a helye. A folytatás [Shadow of the Colossus] már jobban teljesített a pénztáraknál" - fejezte be Howsen.
Nos, dicséretes, hogy a fantasztikus, de gyengén teljesítő ICO után még be merték vállalni a Shadow of the Colossust, de tényleg a valaha készült legjobb játékok között a helye mindkettőnek a Gamekapocs mércéjén is. A harmadik "folytatás" pedig már készül, bár a The Last Guardian valószínűleg csak jövőre jelenik meg.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.