Újabban a fejlesztők és a kiadók a kalózoknál már csak a használt játékokat vásárló játékosokat utálják jobban, s változatos módszerekkel próbálják megakadályozni mindezt.



A Capcom a Lost Planet 2 esetében nem folyamodott drasztikus módszerekhez, egyszerűen csak achievementet illetve trófeát kínál azoknak, akik nem adják el a játékukat.

Amennyiben hat hónappal a vásárlás után is megvan a játékod, Honeymoon Period címszó alatt 20 gamerscore illetve egy bronz trófea üti a markodat a választott platformtól függően. Érdekes próbálkozás ez, talán az utóbbi idők legszimpatikusabb megoldása, noha a konzol órájának átállításával könnyen kijátszható ez is - azután aki akarja, eladhatja a játékot.

Az utóbbi időben több kiadó is hadat üzent a használt játékokkal való kereskedelemnek, a legerősebb döntést talán az Electronic Arts hozta, aki minden online lehetőségtől elvágja azokat, akik nem boltban, újonnan vették meg a játékaikat, majd további 10 dollárt fizettet ki velük a multiért - ez a rendszer a Tiger Woods PGA Tour 11-ben fog először bemutatkozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://consoleedge.blog.hu/api/trackback/id/tr102030664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása